22.05.2014

Chapter 6

Harry zaparkował na boku drogi. Niechętnie wyszłam z samochodu i podeszłam do niego. Splótł nasze ręce na co się zaczerwieniłam i odsunęłam go od siebie. Zaśmiał się lekko pod nosem. Bo głowie wciąż chodziły mi różne dziwne myśli. Przecież jestem z nim sam na sam w lesie. Może mnie zgwałcić, zabić pociachać na kawałki i gdzies wywieźć..
Harry’s pov.
Już dawno bym sobie odpuścił. Jednak Lucy jest tak strasznie pociągająca. Niewinna, cholernie seksowna. Oczywiście, że jest dziewica. W sposób jaki się zachowuje kiedy ją dotykam wszystko mówi. Jest jedyną dziewczyna, która zabieram w to miejsce. Sam nie wiem dlaczego to robię. Doszliśmy do tego miejsca. Piękna, duża łąka i jezioro.
-Wow- wydusiła z siebie z rozszerzonymi oczami. Usiedliśmy na trawie zachowując ciszę. – piękne miejsce
-przychodziłem tutaj ze swoja siostrą…i mamą. – wgapiłem się w trawę wyrywając pojedyncze kwiatki z niej.
-A teraz? Teraz z nimi nie przychodzisz? – Lucy wyraźnie zainteresowała się, bo prowadziła rozmowę dalej.
-One…one nie żyją Lucy.
-j-ja przepraszam- zaczerwieniła się i wbiła swój wzrok w trawę.
-I masz za co- powiedziałem chłodnym tonem gdy uświadomiłem sobie, że już za długo byłem dla niej miły. Nie lubię być  sympatyczny. Wolę gdy ludzie się mnie boją, ale przy Lucy czułem też, że gdy powiem coś źle sprawię jej przykrość. Nie wiem dlaczego się tym przejmuję. Wzruszyłem ramionami i przeciągnąłem swoją koszule przez głowę. Widząc jak Lucy mi się przygląda zagryzając wargę zaśmiałem się. Doskonale wiem jak działam na kobiety. Przecież nie bez powodu nazywają mnie kobieciarzem.
-Dawaj Lucy, rozbieraj się- otworzyła szeroko oczy  a na jej Poliki wkradły się rumieńce. Pokiwała przecząco głową a ja westchnąłem zrezygnowany. –Żadnej zabawy z tobą nie ma – wzruszyłem ramionami i pobiegłem do wody.
Lucy’s pov
-No dawaj! Lucy no! – Po kilku, kilkunastu… dobra, kilkudziesięciu namowach Harrego żebym weszła do woda poddałam się. Zaczęłam zdejmować spodnie i mimo dużej odległości na ustach chłopaka można było zauważyć uśmiech. Zdjęłam bluzkę i niepewnie ruszyłam w stronę jeziorka zakrywając poszczególne części ciała. Zamoczyłam stopy w wodzie, a na twarzy Harrego zauważyłam grymas. Podszedł bliżej wciąż skanując moje ciało.
-Kto ci to zrobił- zapytał twardo dotykając moich siniaków zadrapań.
-Przewróciłam się na schodach, to nic takiego – posłałam mu uśmiech aby moje kłamstwo się nie wydało.
-Nie kłam –wbiła wzrok w swoje stopy którymi przebierałam pojedyncze ziarenka piachu pod wodą. – spójrz mi w oczy- zrobiłam tak jak chciałam i po chwili zaczęłam tego żałować. Jego oczy były ciemniejsze niż zwykle a spojrzenie przyprawiało mnie o dreszcze. –Spytam jeszcze raz. Kto.ci.to.zrobił.
-T-tata- wydukałam w końcu czekając na jego reakcję. Był…zdziwiony?
-Rob?- prawie, że krzyknął.
-taa. Mama też ma te ślady..- spojrzałam ponownie w jego oczy. Powoli wracały do swojego naturalnego koloru.
-obiecuję, że już cię nie dotknie- uśmiechnął się lekko chcąc uwierzytelnić swoją wypowiedź.

-nie obiecuj
______________________________________
okropny rozdział, wiem, wybaczcie ;/ 

7 komentarzy:

  1. Nie prawda był świetny :D
    Zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, ja sie tak uzależniłam od tego ff...! Więc zacznę od tego,że Harry w końcu jest miły! hdjdkff Lubię go jako bad boya, ale jas taki słodki teraz dla Lucy. Powiedział jej swój mały sekret i wgl. jestem ciekawa co zrobi z jej tatą. Już się nie moge doczekac kolejnego. Pisz szybko! To nie jest beznadziejne- jest cudneeee <3 /ala

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurwa jakie to jest awwww. Czekam na nn. ;**
    @XdAgatadX

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest okropny, nie mów tak :* jest idealnie, zresztą jak zawsze :) @DupciaHorana

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje rozdzialy są krótkie ale to nie minus bo dodajesz je szybko. Opowiadanie zapowiada sie super i na prawdę nie jest okropne!!! Tak btw to myslalam ze on jej cos zrobi ale czulam ze jednak nie. Mam nadzieje ze on ja obroni przed ojcem !!! Dziekuje ze piszesz ♡
    Pozdrawiam tt: @olciiiia97

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ff jest świetny! Co prawda dodajesz krótkie rozdziały i kończysz je w momentach gdzie trzeba czekać na kolejny, żeby dowiedzieć się co bd dalej i nie mozna sie doczekac ale dlatego jest świetny!

    Kocham cię i kocham te tw opowiadania ♥ /PolishDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ! Powiem ci ze to jest teraz takie mega ze chce sie czytac i czytac ! A zebym ja cos przeczytala to na prawde ciezko! :D

    OdpowiedzUsuń